Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < gætte
gætte
2013-12-02 23:06 # 1
osvaldo
Er der nogen, der tør gætte på hvornår ,at vi rammer bunden prismæssigt
Ved at det selvfølgelig vil blive gætterier

Som jeg har forstået det ,plejer priserne jo at falde i december og sammen med de øvrige pris fald bliver metallet jo dejligt billigt

Det ville jo være dejligt at vide, hvornår at det er tid ,at købe alt hvad at man kan, inden pilen vender opad igen
2013-12-03 20:58 # 2
Snaken
16,5 USD/oz silver.
950 USD/oz guld.

Mina 2 ören :)
2013-12-03 22:36 # 3
Mathias
Vad beror det på att priset sjunker i december?
2013-12-04 00:10 # 4
osvaldo
Citat:
Ursprungligen postat av Snaken
16,5 USD/oz silver.
950 USD/oz guld.

Mina 2 ören :)


Du godeste, tror du at priserne kommer så langt ned, måske er det så en ide at vente lidt endnu. med at købe

Hvad betyder det når at du skriver, mine 2 øren?
2013-12-04 13:36 # 5
Snaken
@Osvaldo

Ja det tor jag. Sentimentet ar urdåligt just nu och jag tror det kommer att bli annu samre. Det ar definitivt en bear market. Men det ar såklart omøjligt att pricka en botten. Kan lika garna vara nu eller på 9 USD/oz. Jag har førmodligen fel, det har jag nastan alltid :)
2013-12-04 14:26 # 6
osvaldo
Ok tak for svaret
Jeg syntes at det er utroligt indviklet, jeg troede, at folk gemte værdier i guld /sølv når at det gik skidt økonomisk og det mener jeg at det gør når at seddelpressen kører for fuld knald i verdens største fiatvaluta og de har en pervers stor gæld og iøvrigt bliver ved at bruge ca det dobbelte af hvad at de får ind i kassen
Det må være min mangelfulde og beskedne uddannelse, der gør at ,jeg har svært ved at forstå det
Jeg syntes, at det strider imod alm. sund fornuft

Men her og nu syntes jeg, at det er fint med heftige prisfald (så har jeg råd at købe mere)
Så sidder jeg med en større bunke, når at det ramler

Folk syntes, at jeg er åndssvag, når at jeg prøver at tale med folk om, at det kan ikke blive ved at gå
Jeg er ikke doomsday fidus men jeg køber også lidt langtidsholdbare forbrugsvarer
alternativet er f.eks at sætte penge i banken til 0,0 etellerandet i rente
Har man varer får/tjener man prisstigningerne og jeg har endnu aldrig oplevet at priserne falder på dagligvarer


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt