Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < ædelmetal
ædelmetal
2013-11-28 18:04 # 1
osvaldo
I 1910 kunne man købe ca. 30 kg rugbrød for en guldtier
I dag kan man købe ca 60-90 kg rugbrød for den samme guldtier
Nogenlunde det samme gør sig gældende for sølv

Jeg mener ,at ædelmetal sandsynligvis/måske er en god investering, hvis man vil tjene papirpenge, men
Ædelmetal er vigtigst efter min mening som, og det mest/eneste sikre hvis at man vil bevare købekraft (på langt sigt)
Jeg syntes ikke, at metal er et spekulationsredskab, men et middel til at sikre værdierne (( Vil jeg gamble køber jeg en lotto kupon)
De af jer ,der er triste over de vigende priser, betrakter måske metallet som et spekulationsredskab eller har en for kort tidshorizont
Så er det virkelig nødvendigt at gøre det hele så indviklet ???, jeg mener ,at man kan nøjes med, at beslutte at købe lidt ad gangen (samle en lille bunke) blot fordi at det er en god/sikker måde at gemme købekraft på

Set i det lys er jeg lidt ligeglad med prisen, er prisen lav køber jeg (meget), er den høj køber jeg (mindre)
Over tid jævner det sig
Så forvandler jeg det til rugbrød, når tid er ,på samme måde, lidt ad gangen ,medmindre selvfølgelig at der kommer et uventet kæmpe prishop der gør, at jeg kan forvandle metallet til min helt egen brødfabrik (spøg)
Senast ändrad av osvaldo; 2013-11-28 18:15


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt