Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Myntförvaring
Myntförvaring
2013-11-07 07:44 # 1
Skyking
Fanns det inte ett myntetui för sex quadrum-kapslar? Eller har det utgått från sortimentet och isf är det permanent?

En annan sak jag undrar över är vilka av förvaringsalternativen som fungerar med normala bankfack (jag antar dock att fackens storlek varierar, men det bör väl finnas någon slags "normal" storlek).
2013-11-07 15:48 # 2
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Skyking
Fanns det inte ett myntetui för sex quadrum-kapslar? Eller har det utgått från sortimentet och isf är det permanent?

En annan sak jag undrar över är vilka av förvaringsalternativen som fungerar med normala bankfack (jag antar dock att fackens storlek varierar, men det bör väl finnas någon slags "normal" storlek).


Det stämmer att vi hade dessa förut. Det är osäkert när vi kommer att ta in dessa igen. Håll utkik på hemsidan, vi lägger ut det där när/om vi får in det.

Vad gäller förvaring i bankfack är jag inte säker på att jag förstår din fråga. Min erfarenhet är att bankfacken är relativt rymliga och rymmer stora mängder guld.
2013-11-07 16:40 # 3
Skyking
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Mikael From

Vad gäller förvaring i bankfack är jag inte säker på att jag förstår din fråga. Min erfarenhet är att bankfacken är relativt rymliga och rymmer stora mängder guld.


Jag täkte mer på t.ex. myntväska cargo large respektive cargo smart och kasetterna (med plats för 20 respektive 12 kapslar). Jag har nästan en känsla av att iaf cargo large inte får plats i ett bankfack, men en kasett till cargo smart kanske får plats? Kanske till och med kasetter till cargo large?
2013-11-07 20:26 # 4
Mathias
Bankfacken har väl normalt A4 i bottenarea och sedan varierar höjden.
Vill man ha större bottenarea finns det säkert också till en kostnad.
2013-11-07 20:27 # 5
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Skyking
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Mikael From

Vad gäller förvaring i bankfack är jag inte säker på att jag förstår din fråga. Min erfarenhet är att bankfacken är relativt rymliga och rymmer stora mängder guld.


Jag täkte mer på t.ex. myntväska cargo large respektive cargo smart och kasetterna (med plats för 20 respektive 12 kapslar). Jag har nästan en känsla av att iaf cargo large inte får plats i ett bankfack, men en kasett till cargo smart kanske får plats? Kanske till och med kasetter till cargo large?


Då är jag med. Som du skriver tror jag inte att Cargo large får plats i ett normalstort bankfack. Cargo smart är jag dock osäker på. Mig veterligen finns det inget standardmått på bankfack (?) och de torde skilja sig mellan bank och bank. Dimensionerna står på respektive Cargo-produkt och säkrast är att du mäter på plats i valvet innan du beställer.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt