Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Hvorfor falder guld/sølvprisen?
Hvorfor falder guld/sølvprisen?
2013-10-16 21:14 # 1
osvaldo
Hvorfor er markedet så roligt, burde alle ikke søge mod udgangen og forsøge at sikre sine værdier
F.eks ved at købe sølv/guld
Situationen er da usikker, sandsynligvis sker der ingenting men vi ved det jo ikke

Hvad er det, at jeg ikke lige har forstået?
2013-10-16 22:52 # 2
Snyltaren
Det är stora krafter som vi inte har insyn i.

http://www.youtube.com/watch?v=-ndJi9-dHNk&feature=player_embedded

se filmsnutten från början även om det tar ca 9 min innan guld tas upp.

Guld i handen är nog i alla fall bättre än ett pappersintyg på att du äger guld som du inte vet var det befinner sig.
Senast ändrad av Snyltaren; 2013-10-16 22:59
2013-10-17 15:21 # 3
LPB
Citat:
Ursprungligen postat av osvaldo
Hvorfor er markedet så roligt, burde alle ikke søge mod udgangen og forsøge at sikre sine værdier
F.eks ved at købe sølv/guld
Situationen er da usikker, sandsynligvis sker der ingenting men vi ved det jo ikke

Hvad er det, at jeg ikke lige har forstået?


Det er stadigvæk mange her på detta forum som tror at de scorer kassen, då de investerer i sølv og guld.
De tænker ikke som dig at de sikkrer deres værdier!
Et stort tanke fejl...

Det andre er at det er ikke mange som investerer i disse metaler, de har det helt enkelt ikke som et investerings mål.
jeg ved ikke hvor mange ganger jeg har fået dette svar fra mine venner "sølv ser lidt dyrt ud!"(?)

For det tredje, de store aktører manipulerer hele markedet. Jeg vil love at det er ikke nogen som kan sige hvad en Oz guld er "vært".

For det fjærde, det er min teori, det er ikke nogen som ved hvar allt det guld findes!! Hvorfor skal det tage USA 8 år at gi tilbage 1/3 af det guld som Tyskland har i Fort Knox Vault??

Blev ved med at investere konternuerligt, så går det nok fint.
Senast ändrad av LPB; 2013-10-17 15:23
2013-10-22 17:47 # 4
osvaldo
jeg fatter ikke prisdannelsen (systemet) men det er nok ligemeget så
Lige nu er der lidt ro over gældssituationen i usa, den er udsat lidt, metalpriserne stiger, det giver ingen mening

Men skidt pyt så, mit mål er at udskyde forbrug, gemme en lille smule og øge sandsynligheden for ,at jeg også fremover kan betale for maden og meget mere
Jeg ser det mest som en opsparingsform, der yder god beskyttelse mod inflation og sikrer købekraften på mine små spareskillinger Menigmand som jeg, skal nok bare lade være at tænke over, hvad at der sker rent teknisk og blot blive ved at købe en lille smule guld/sølv med mellemrum, som man kan tære på i alderdommen eller når at vi bliver tvunget ned i levestandard ,hvilket efter min mening er uundgåeligt

Min bank kører aktuelt en kampagne, hvor at de tilbyder at man kan indsætte min. 40.000 i et år, så får man 1 % i rente
altså 400 kr ,det er efter skat måske ca 200, Jeg er ikke økonom men det virker tåbeligt
Hvordan kan man fremstille det som et godt tilbud
200 kr kan med garanti ikke dække prisstigningerne, på det man kan købe for 40.000
Så selv om at man ikke har ret mange penge syntes jeg, at man er tvunget til at finde ud af ,hvordan at man kan bevare købekraften, hvis at man har bare den mindste smule tilovers
Senast ändrad av osvaldo; 2013-10-22 18:20


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt