Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Anonyma konton
Anonyma konton
2011-02-10 15:52 # 1
Webmaster
Moderator
För dig som vill vara anonym mot både andra läsare och Liberty Silver så finns möjligheten att skapa ett nytt konto, endast en mejladress behövs. Övriga fält är valfria att fylla i.

Med konto så har du möjligheten att ändra och ta bort inlägg/ämnen som du skrivit inom 30min. Du skyddar också din signatur som är unik. Vi tror också att fler registrerade användare gör forumet trevligare och enklare att följa diskussioner.
2011-02-10 21:28 # 2
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Vi har implementerat en inloggningsruta i form av en pop-up när man försöker skriva inlägg utan alias. Där går det att välja "Fortsätt anonymt" men vi vill uppmana till inloggning eftersom det höjer kvaliteten på forumet. Det går ju dessutom att skapa ett konto med alias bara med e-mail och lösenord så det går att ha ett alias helt anonymt.

Vi vill dock ha reda på om ni får upp denna inloggningsruta då ni försöker svara på ett inlägg eller skapa en tråd för att säkerställa att det funkar. Svara gärna i denna tråd.
Senast ändrad av Liberty Silver / Torgny Persson; 2011-02-10 21:29
2011-02-10 21:53 # 3
Anonym
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Vi har implementerat en inloggningsruta i form av en pop-up när man försöker skriva inlägg utan alias. Där går det att välja "Fortsätt anonymt" men vi vill uppmana till inloggning eftersom det höjer kvaliteten på forumet. Det går ju dessutom att skapa ett konto med alias bara med e-mail och lösenord så det går att ha ett alias helt anonymt.

Vi vill dock ha reda på om ni får upp denna inloggningsruta då ni försöker svara på ett inlägg eller skapa en tråd för att säkerställa att det funkar. Svara gärna i denna tråd.


Jag får upp den (lustigkurrekommentarer undanbedes! ) på "svara på ämne" men inte på "citera" (seriöst alltså)

/GeCe
2011-02-10 22:17 # 4
Tabun
Funktionen tycks fortfarande dras med en del buggar?! Då jag skall "citera" kommer rutan om att logga in upp, men det går ej att citera. Klickar jag på citera igen, kommer samma inloggningsruta upp igen. Med samma resultat - inlogg ingen citering... "Svara på ämne" funkar verkar det som.

EDIT
Borde man inte hamna i det läget man klickade efter? Tex jag klickar på "citera" då borde jag hamna i citeringen.

/Måns
Senast ändrad av Tabun; 2011-02-10 22:20
2011-02-10 22:20 # 5
Guldgossen
När jag skrev mitt senaste inlägg i "Som ädelmetallägare är man ensam och utsatt" 21:22 försökte jag först trycka på knappen "CITERA" på det inlägg jag ville svara på. Då blev jag promptad att logga in fastän jag redan var inloggad och kunde inte svara på inlägget. Jag provade flera gånger med samma resultat. Det funkade dock när jag tryckte på knappen "Svara på ämne". Jag skrev sedan in taggarna för citatet manuellt.
2011-02-11 03:33 # 6
Webmaster
Moderator
Vi uppdaterade precis forumet med en bugfix som förhoppningsvis löser ovanstående problem.

Vänligen upplys oss om funktionaliteten fungerar hos er.
2011-02-11 11:26 # 7
Tel
Jag skulle vilja påpeka att det är sällsynt (jag har i och för sig aldrig sett det tidigare) att man kan över huvudtaget svara på eller starta nya trådar om man inte är inloggad. Vanligtvis är det bara läsrättigheter man har oinloggad.
Det är bra, tycker jag, om man kan förknipa ett inlägg till ett namn, även om namnet är en alias och därmed anonymt. Bättre än många med samma namn 'Anonym'.
2011-02-11 11:33 # 8
In4mayshun
Citat:
Ursprungligen postat av Webmaster
Vi uppdaterade precis forumet med en bugfix som förhoppningsvis löser ovanstående problem.

Vänligen upplys oss om funktionaliteten fungerar hos er.


Det blev lite bättre. När jag klickar på "citera" kommer loginrutan upp och jag loggas in men måste klicka två ggr på "citera" för att det ska komma upp någon inmatningsruta. Första gången blir jag bara inloggad utan att det kommer upp nån ruta. Det är ändå bättre än igår, då kunde jag inte citera alls.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt