Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Rothschild Familjen Makt Inflytande Pengar
Rothschild Familjen Makt Inflytande Pengar
2013-06-10 00:04 # 1
Pontus
Hej undrar om familjen i dagens läge jag har läst mycket om den förra generations Rotchschilds NathanRothschild speciellt men jag undrar hur ser de ut idag etc någon som vet?
2013-06-22 22:19 # 2
Babaroo
Jag råder dig att kolla upp Jesuit-orden, denna orden har funnits sedan 1540 (och tog då över efter Knights Templar orden som upplöstes runt skiftet 1200/1300 talet som Vatikanens livvakt och även "puppetmasters") och är den i särklass mäktigaste organisationen i hela världen. De har universitet i hela världen, t.ex. Georgetown University i USA som Bill Clinton och vår käre EU kommisionärledare José Manuel Barroso samt en av våra Wallenbergare gått på, minns inte vilken just nu, bara att söka på wikipedia.

Rothschild är bara dockor, och deras syfte är att få folk att tro att judarna styr världen, något som omöjligen kan vara sant då de som folk blivit förföljda och mördade i alla tider.

I den Katolska kyrkan (denna är INTE den riktiga Kyrkan, den riktiga Kyrkan är Jesu Kropp), de som hävdar sig vara de mest välmenande, gömmer sig de största syndarna.

Jesuiternas tillhåll är Rom, och Bibeln säger att Rom kommer vara Satans tillhåll från Jesus Kristus första tillkommelse (som var för ungefär 2000 år sedan) fram till Hans andra tillkommelse (som kan ske när som helst).

Den enda frälsningen finns i Jesus Kristus, omvänd dig från dina synder och tro på Jesus Kristus. Att Han är Gud och att Han kom till jorden, levde ett perfekt liv i tanke, ord och handling, att Han sedan korsfästes och att Gud Fadern placerade hela mänsklighetens rättmätiga bestraffning för alla människors synder på Honom, att Han begravdes och att Han sedan återuppstod för att rättfärdiga de som tror på Honom.

Jag tycker inte att jag gått off-topic, då detta är min utvidgade synpunkt i ämnet. Ifall jag anses ha gått off-topic så ber jag om ursäkt, och ska då ej yttra mig mer i denna tråd.
2013-06-23 01:07 # 3
Nikon
Bishop to Pope: I have good news and bad news.
Pope: Tell me the good news.
Bishop: God is alive.
Pope: That is very good news! Whats the bad news?
Bishop: She is dancing with the witches at Stonehenge.
2013-06-23 12:04 # 4
Solidus
Citat:
Ursprungligen postat av Nikon
Bishop to Pope: I have good news and bad news.
Pope: Tell me the good news.
Bishop: God is alive.
Pope: That is very good news! Whats the bad news?
Bishop: She is dancing with the witches at Stonehenge.


Oj fan! Det var en bra nyhet ;-)
2013-06-23 12:35 # 5
Chefen
Kan tillägga att Rotschilds troligtvis är falska judar.
2013-06-23 12:41 # 6
Chefen
Rothschild och JP Morgan och en del andra mörkar så det kan vara väldigt svårt att fatta ekonomiska beslut på
vad dessa säger och gör.Skulle du komma för nära att avslöja dom så dödar dom dig
2013-06-23 12:56 # 7
vitez1843
Vad vill du säga med detta att Rotschilds troligtvis är falska judar?
2013-06-23 13:51 # 8
Pontus
http://youtu.be/3GVlQCXBc4s lite tillbaka blick på den tidiga generationen om de är nån som vill se
2013-06-23 13:57 # 9
Solidus
Citat:
Ursprungligen postat av vitez1843
Vad vill du säga med detta att Rotschilds troligtvis är falska judar?


Han tror att de har falska skägg eller är de slarvigt omskurna, därmed falska :-)
2013-06-23 13:57 # 10
Despierto
Boy, that escalated quickly....
2013-06-23 13:59 # 11
Solidus
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen
Rothschild och JP Morgan och en del andra mörkar så det kan vara väldigt svårt att fatta ekonomiska beslut på
vad dessa säger och gör.Skulle du komma för nära att avslöja dom så dödar dom dig


Aj, aj nu har du avslöjat dom, den hornbeprydde väntar...
2013-06-23 22:01 # 12
Babaroo
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus
http://youtu.be/3GVlQCXBc4s lite tillbaka blick på den tidiga generationen om de är nån som vill se


Akta dig för att anklaga judarna som folk, det finns rötägg hos alla folkslag. Det var ett internationellt judehat runt sekelskiftet 1800/1900 som mynnade ut i den europeiska och sovjetiska förintelsen av framförallt judar, men även oliktänkande människor i allmänhet.

Varje gång samhället går ner sig (hög arbetslöshet, fattigdom osv) så är människor extra mottagliga för att bli vilseledda i sitt sökande efter någon att anklaga för sin olycka. Gör inte om samma misstag som skedde för 100 år sedan och som mynnade ut i förintelsen. Även om du tycker att din egna åsikt är harmlös, så leder den i förlängningen i till att sakta men säkert orsaka en ny förintelse.

Kolla upp Jesuitorden, där har du makt i dess allra mest råa och skoningslösa form. Judarna är bara en syndabock för att gemene man ska ha någon att skylla på. Rothschild är visserligen mäktiga, men de är bara dockor som jag sade innan.

Gud har sagt i Gamla Testamentet att Han välsignar dem som välsignar judarna och Han kommer att förbanna dem som förbannar judarna. Tyskland var i spillror efter andra världskriget och förintelsen.

1 Now the LORD had said unto Abram, Get thee out of thy country, and from thy kindred, and from thy father’s house, unto a land that I will shew thee:
2 And I will make of thee a great nation, and I will bless thee, and make thy name great; and thou shalt be a blessing:
3 And I will bless them that bless thee, and curse him that curseth thee: and in thee shall all families of the earth be blessed.
Första moseboken 12:1-3


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt