Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < Hur brukar ni göra?
Hur brukar ni göra?
2013-05-24 07:52 # 1
McBoggie
Jag har ett paket med silvermynt som ska fraktas hem från Tyskland. Jag ordnar med frakten. Man måste uppge vad paketet innehåller hos alla transportörer (DHL,UPS osv). Problemet är att silver är ett av många föremål man inte får skicka med dessa speditörer. Så att vara ärlig kommer ju inte fungera. Har någon av er fraktat hem liknande och vad skrev ni?
2013-05-24 09:40 # 2
Solidus
Handla från libertysilver.ee ?
2013-05-24 10:09 # 3
McBoggie
Citat:
Ursprungligen postat av Solidus
Handla från libertysilver.ee ?


Jag är sedan länge kund hos LS.ee och tycker de levererar en supertjänst men sortimentet är lite skralt därav min beställning från Tyskland. Jag har ju beställt från LS.ee ett flertal gånger och de använder oftast UPS, trots att paketets innehåll är förbjudet att skickas. Frågan är vad de skriver att paketet innehåller. Någon som vet?!
2013-05-24 10:52 # 4
Solidus
Citat:
Ursprungligen postat av McBoggie
Citat:
Ursprungligen postat av Solidus
Handla från libertysilver.ee ?


Jag är sedan länge kund hos LS.ee och tycker de levererar en supertjänst men sortimentet är lite skralt därav min beställning från Tyskland. Jag har ju beställt från LS.ee ett flertal gånger och de använder oftast UPS, trots att paketets innehåll är förbjudet att skickas. Frågan är vad de skriver att paketet innehåller. Någon som vet?!


Kolla vad som står på paketen...skriv likadant..klart.
2013-05-24 10:56 # 5
McBoggie
Har då inget paket just nu, därav min fråga till andra...
2013-05-24 14:06 # 6
MrDrone
Åk ner till Tyskland och hämta paketet själv. Köp med lite dricka så har du än mer nytta av resan.

//MrDrone


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt