Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < SMS Guld
SMS Guld
2012-01-17 18:49 # 13
wricky
Citat:
Ursprungligen postat av Flavian
Det slog mig att om man i Afrika kan använda mobiltelefoner för att överföra dollarfordringar så borde man kunna använda mobiltelefoner för att överföra guldfordringar och vips så har man gett ordet SMS-guld en ny betydelse!


och så var en modern guldfot född. :-)
2012-01-17 23:15 # 14
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Utan att peka ut något särskilt bolag har jag hört alltför många historier om märkliga viktavgångar, avgifter och andra luredrejerier kring guldinköparna.

Vi marknadsför inte inköp av skrotmetall i någon märkbar betydelse utan förespråkar förstås tvärtom att man köper investeringsmetall. Dock köper vi in skrotmetall om någon vill sälja. Jag tror att vi är bland dem som betalar bäst om än inte allra högst. Dock betalar vi det som vi publicerar, det går att låsa priset redan vid orderläggningen, vi drar inte av något och vi står oss finansiellt bra så det torde inte föreligga någon risk i att skicka skrotmetall till oss.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt