Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Jobba hos Liberty Silver
Jobba hos Liberty Silver
2012-10-25 21:13 # 25
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Vidio
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Förutom ovanstående extrajobb som kan skötas hemifrån och främst handlar om marknadsföring och spridning av Liberty Silver beaktar vi att söka ytterligare ordinarie personal och då främst i en mer ledande roll.

Titeln skulle kunna beskrivas som operativ chef/Vice VD och kan såsmåningom leda till en VD-tjänst. För den som undrar har jag ingalunda några planer på att lämna Liberty Silver men de som söker mig vet att jag emellanåt dröjer med svaret p.g.a. ständigt diger arbetshög. Detta samtidigt som jag har två nya ädelmetallprojekt på G gör att avlastning skulle kunna vara aktuellt.

Jag ställer höga krav på passion, integritet och handlingskraft. Att uttrycka sig väl i tal och skrift är en förutsättning men räcker inte. Det måste finnas en implementationsförmåga och villighet att jobba hårt från grunden. Samtidigt är det ett oerhört varierande och roligt jobb för en person som är intresserad av ädelmetall och ekonomi. För rätt person torde det vara Sveriges roligaste jobb i Sveriges snabbast växande bransch!

Arbetsannonsen följer nedan. Förfrågningar och ansökningar skickas till support@libertysilver.se

Liberty Silver söker vice VD/operativ chef

Liberty Silver är ett snabbväxande företag inom ädelmetallbranschen som under år 2011 nära femdubblade sin omsättning till 124 miljoner kr. I och med vår expansion söker vi nu en medarbetare med ansvarsuppgifter som:

- Administration, uppdatering av hemsida, Inköpshantering
- Kontakt med intressenter som försäkringsbolag, myndigheter, fraktföretag etc.
- Övergripande ansvar över order- och kundhantering inklusive viss kundkontakt
- Profilering & förstärkning av Liberty Silvers varumärke genom marknadsföring, föreläsningar, seminarier m.m.

Tjänsten är bred med mycket varierande arbetsuppgifter. Egenskaper/krav som krävs för jobbet är:
Noggrannhet/integritet/lojalitet
Arbetseffektivitet och implementationsförmåga
Egen initiativförmåga och drivkraft
God förmåga att hantera arbetstoppar genom prioritering och flexibilitet
Ledaregenskaper inkl. hantering av personalansvar
God uttryckningsförmåga i tal och skrift
Körkort

Områden som är meriterande:
Ädelmetall- och/eller ekonomikunskaper
Kunskaper inom bokföring
Kunskaper inom markandsföring vad gäller framtagning av markandsföringsmaterial som t.ex. videoproduktion
Arbetslivserfarenheter inklusive personalansvar kan vara meriterande men det är viktigare med passion, entusiasm och drivkraft

Liberty Silver erbjuder:
Flexibla arbetsvillkor för ansvarstagande person
Varierande arbetsuppgifter
God baslön med möjlighet till bonus/incitament vid extraordinära prestationer
Möjlighet att arbeta och få erfarenhet i en framtidsbransch som växer oerhört snabbt


Hej!
Jag misstänker att denna position är tillsatt, men jag frågar ändå för säkerhets skull.
Är positionen fortfarande aktuell, och i så fall, är arbetsorten Malmö/Limhamn?

Mvh


Nja, det finns en kandidat men positionen är inte tillsatt och vi expanderar så välkommen att söka om ni är intresserad. Ja, det stämmer ang. arbetsorten men det kan finnas internationella möjligheter också vad det lider.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt