Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Uppdateringar
Uppdateringar
2011-08-08 00:33 # 13
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Release idag

- Ny layout för toppmenyn, köpa och vissa andra delar

- Visning av premie över spot-pris under prisinformation för respektive produkt.

Hojta till om något buggar eller fungerar dåligt!
2011-08-08 01:09 # 14
impact
Jag hojtar till för jag tycker det ser SNYGGT ut, o allt verkar fungera.
Dessutom skuttade guldet nu i öppningen. Ibland e det roligt att vara människa
2011-08-08 02:37 # 15
Erik
Uppdateringen blev väldigt bra. Stilren.
2011-08-08 02:54 # 16
Nikon
Snyggt!
Spread och premium kunde gärna få visas för alla olika volymer, inte bara för den största volymen.
2011-08-08 08:26 # 17
subframe
Verkligen snyggt! Bra!
2011-08-08 10:24 # 18
JRX
Snygg Torgny, men ser konstig ut på min Ipad. Alla knappar har en konstig vit ram.
2011-08-08 10:50 # 19
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av JRX
Snygg Torgny, men ser konstig ut på min Ipad. Alla knappar har en konstig vit ram.


Vi har en grafikbugg där. Samma för mobil. Vi jobbar på det? Är det funktionellt i övrigt på Ipaden (förutom diagrammen)?
2011-08-08 14:17 # 20
JRX
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Citat:
Ursprungligen postat av JRX
Snygg Torgny, men ser konstig ut på min Ipad. Alla knappar har en konstig vit ram.


Vi har en grafikbugg där. Samma för mobil. Vi jobbar på det? Är det funktionellt i övrigt på Ipaden (förutom diagrammen)?


Verkar fungera men har dessvärre inte hunnit kolla särskilt mycket.
2011-08-08 14:36 # 21
Webmaster
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Citat:
Ursprungligen postat av JRX
Snygg Torgny, men ser konstig ut på min Ipad. Alla knappar har en konstig vit ram.


Vi har en grafikbugg där. Samma för mobil. Vi jobbar på det. Är det funktionellt i övrigt på Ipaden (förutom diagrammen)?


Grafikbuggen på iPhone skall vara fixad nu.

Vi har en rapport på ett problem på IE som förhoppningsvis också är åtgärdad.
Senast ändrad av Webmaster; 2011-08-08 14:36
2011-08-12 20:16 # 22
Webmaster
Moderator
Länkknappen på forumet fungerade inte på IE/FF efter release:n, detta är nu fixat.
Senast ändrad av Webmaster; 2011-08-12 20:16
2011-10-18 16:48 # 23
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Den uppmärksamma märker att vi ändrat något i vår logga och numera har ett bimetalliskt mynt i förgrunden med samma motiv som följer för alla års baksida på LS-mynten.
2014-03-29 16:34 # 24
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Vi har gjort en uppgradering med en del små förbättringar. Bland annat går det nu att bevaka en produkt som är slut i lager genom att klicka på "Bevaka med e-post" som visas på bilden nedan (scrolla till höger längst ner för att se knappen). Det skickas då ett e-postmeddelande till dig när produkten åter finns beställningsbar.

Särskilt praktiskt är detta med gamla europeiska guldmynt som vi av naturliga skäl inte alltid kan hålla i lager då tillgängligheten är begränsad.

Senast ändrad av Liberty Silver / Torgny Persson; 2014-03-29 16:35


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt